Reforç de la línia R2 Sud per la Revetlla de Sant Joan

Amb l’arribada de la nit de dimarts 23 i el matí de dimecres 24 de juny, Renfe ha decidit adaptar i millorar el servei de la línia R2 Sud. Aquesta línia, que connecta San Vicenç de Calders amb l’Estació de França a través de Vilanova i la Geltrú, veurem l’addició de dos trens especials. Un d’aquests trens sortirà directament a les 23:36 hores del dia 23 de juny des de l’Estació de França, realitzant parades a totes les estacions, incloent Castelldefels, fins a Vilanova, on arribarà a les 00:37 hores.

També, el tren regular de les 23:49 hores que va de Barcelona a l’Estació de França s’ampliarà per arribar fins a Vilanova i la Geltrú. A més, per a la matinada del 24 de juny, s’ha programat un tren especial que farà el trajecte des de Sant Vicenç de Calders fins a l’Estació de França, amb sortida a les 5:30 hores i arribada a les 6:54 hores.

Mesures addicionals per a la seguretat

Renfe ha anunciat un increment de la capacitat de tots els trens durant els horaris de major afluència, facilitant així als viatgers els seus desplaçaments, especialment cap a les zones més concorregudes del litoral. A més, s’implementarà un dispositiu especial de seguretat en col·laboració amb les autoritats locals, que inclourà la presència de personal de seguretat als trens més rellevants del period.


- Et Recomanem -