Una revetlla plena de tradició i comunitat

La tradicional Revetlla de Sant Joan, celebrada a Castelldefels el passat dimarts 23 de juny, va ser un esdeveniment emblemàtic on la Flama del Canigó va tornar a ser la protagonista, omplint de llum i música la nit més màgica de l’any.

L’acte va iniciar-se amb l’arribada de la flama a la plaça de l’Església, on una gran quantitat de veïns i representants d’entitats locals van acollir-la amb entusiasme, incloent la participació del Diables de l’Agrupació de Cultura Popular.

Després de les actuacions, una animada cercavila, liderada pels Tabalers de Castelldefels, va recórrer els carrers de la ciutat, portant la flama fins al parc de la Muntanyeta.

Festa, música i festes en comunitat

En arribar al parc, els assistents van poder gaudir de l’encesa de la foguera i de la lectura del manifest, seguit d’un espectacular correfoc i del tradicional repartiment de coca i cava, celebrant així l’arribada de l’estiu. La festa va continuar amb un concert a càrrec de músics locals i un sopar popular a les 21:30h, mentre que a partir de les 23h, un DJ local va amenitzar la nit amb música.

Aquesta celebració va ser organitzada pels Agrupaments Escoltes Gratacims i Boscaires, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelldefels, Òmnium Cultural, i l’Agrupació de Cultura Popular. La Flama del Canigó, més que un símbol, va representar un punt de trobada per a una comunitat que celebra les seves arrels i mirant cap al futur amb esperit festiu.


- Et Recomanem -