
Castelldefels celebra la Festa de la Música al carrer
La ciutat de Castelldefels va viure el passat diumenge 21 de juny una nova edició de la Festa de la Música, un esdeveniment que va reunir més de 300 músics locals. Amb 65 actuacions repartides en 14 escenaris, aquesta jornada va ser oberta a tota la ciutadania i va permetre a artistes de tots els nivells compartir la seva música de forma gratuïta.
Aquesta iniciativa, organitzada per la comissió de la Festa de la Música amb el suport de l’Ajuntament, busca apropar els grups i les entitats musicals als veïns, fomentant l’oci i la convivència.
Durant el transcurs de la festa, els assistents van poder gaudir d’una variada programació musical a través de diferents estils, creant un ambient festiu que va unir a tot tipus de públics. La música, com un llenguatge universal, va ser el nexe d’unió en aquesta celebració cívica.
- Et Recomanem -
