
Castelldefels en situació de perill d’incendi forestal
Castelldefels ha activat el Pla Alfa de Protecció Civil amb el nivell 2, que indica un risc elevat d’incendis forestals. L’alerta és vigent per a aquest dilluns 22 de juny, davant les condicions climàtiques que podrien afavorir la presència de foc a les zones boscoses i forestals.
L’Ajuntament recomana que els ciutadans evitin realitzar activitats a la franja forestal i als boscos, atesa la situació crítica que es podria produir. Les autoritats han emès unes mesures de seguretat que els residents haurien de seguir per disminuir els riscos d’incendi:
- No llençar burilles ni flames en zones forestals.
- Respectar les prohibicions d’aparcament a les vies d’accés als boscos per facilitar el treball dels serveis d’emergència.
- Evitar l’ús de barbacoes no autoritzades i fer coets.
- Mantenir les propietats netes de materials combustibles i llunyans de les cases.
- En cas d’emergència, cal avisar immediatament als serveis d’urgència.
Les autoritats demanen una vigilància constant i la implementació de mesures d’autoprotecció a les llars, com ara tenir aigua a mà i preparar eines per contenir possibles incendis.
- Et Recomanem -
